Katriitos esmase või korduva aja broneerimiseks vaimse tervise spetsialisti vastuvõtule, tuleb esmalt pöörduda registratuuri allolevate kontaktide kaudu.
Telefoni teel aegade registreerimine ja tühistamine toimub tööpäeviti kell 9.00-17.00.
Kui telefon ei vasta, saatke palun SMS või e-kiri.
Vastuvõtuaega on võimalik Teie soovil muuta või tühistada kõige hiljem vastuvõtule eelneval ööpäeval. Vastuvõtule mitte ilmumisel ning sellest teavitamata jätmisel vähemalt 24h enne vastuvõttu, on klient kohustatud teenuse eest tasuma täies mahus.
Broneeritud aja lõplikuks kinnitamiseks saadetakse ettemaksuarve (va kliendid, kelle teenuste eest tasub Tervisekassa või muu suunav asutus). Arve väljastatakse assistentide poolt broneerimisprotsessi käigus ning see tuleb tasuda enne vastuvõtu toimumist. Arve tasumata jätmisel on Katriitol õigus broneering tühistada.
Esmastele klientidele saadetakse enne vastuvõtu toimumist ka dokumendid eelnevalt täitmiseks.
Hea teada!
Enne kui pöördud mis tahes asutusse psühhiaatri, kliinilise psühholoogi, psühholoog-nõustaja, psühholoogi või psühhoterapeudi poole, oleks mõistlik esitada mõned küsimused:
- Mis asutus see on?
- Kas sellel asutusel on Terviseameti tegevusluba tervishoiuteenuse osutamiseks?
- Milline on spetsialisti haridus ja kus ta on selle omandanud?
- Kas kliinilisel psühholoogil või psühholoog-nõustajal on vastav kutsetunnistus?
Kliinilise psühholoogi ja psühholoog-nõustaja kutseid väljastab Eestis Kutsekoda ning kutse olemasolu saab kontrollida lehel https://www.kutsekoda.ee/et/kutseregister/kutseotsing.