Tervishoiuteenuse osutamise leping loetakse sõlmituks informeeritud nõusoleku või kliendilepingu allkirjastamisega.

Teenuste osutajaks on Katriito OÜ, Reg.no: 11500071, (edaspidi Katriito). Konkreetsete teenuste osutaja(d) määrab Katriito enda spetsialistide seast arvestades soovitavate teenuste iseloomu, mahtu, ajakava, ravi- ja ootejärjekorra pikkust.

Teenuseid osutavad professionaalsete erialateadmiste ja oskustega psühholoogid, sealhulgas kliinilised psühholoogid, psühholoog-nõustajad, psühholoogia kutseaastal viibivad juhendatavad või vähemalt magistrikraadiga psühholoogid (edaspidi Psühholoogid), kusjuures Psühholoogid töötavad kliiniliste psühholoogide juhendamisel. 

Psühholoogidel on õigus teenuste osutamisel vajadusel kaasata teisi Katriitos töötavaid Psühholooge, ning sealjuures ka teisi vaimse tervise spetsialiste nagu psühhiaater, kogemusnõustaja, vaimse tervise õde.

Saladuse hoidmise kohustus

Katriito ja sealjuures Psühholoog on kohustatud saladuses hoidma Kliendiga seotud teavet, mida ta on seoses Lepingu täitmisega saanud. Tervishoiuteenuse osutamist tõendavaid andmeid säilitatakse 30 aastat alates teenuse osutamisest (Tervishoiuteenuste korraldamise seadus). Kogutavaid andmeid töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse nõuetega ja edastatakse ainult seaduses ettenähtud juhtudel. Muudel juhtudel andmete edastamiseks või töötlemiseks küsitakse Kliendilt nõusolek. 

Kliendil on kohustus hoida saladuses talle teatavaks saanud andmeid teiste klientide isiku, eraelu ja tervise kohta (nt. ukse taga oodates vms).

Arve esitamine ja tasumine

Katriito esitab Kliendile arve enne igat kokku lepitud vastuvõtuaega (va kliendid, kelle teenuste eest tasub Tervisekassa või muu suunav asutus). Klient kohustub arve tasuma arvel näidatud kuupäevaks kokkulepitud vastuvõttu Katriito poolt väljastatud arvel toodud arvelduskontole, vastasel juhul on Katriitol õigus tühistada vastuvõtuaeg ning kliendile esitada arve osutamata jäänud Teenuste eest.

Klient maksab osutatud teenuste eest Katriitole vastavalt konkreetse teenuse osutamise hetkel kehtivale hinnakirjale. Kliendil on igal ajal õigus saada teavet Katriitos hetkel kehtivast hinnakirjast.

Kui Klient tühistab Kliendi poolt broneeritud vastuvõtuaja mitte hiljem kui 24 tundi enne kokkulepitud vastuvõtuaega, siis õigeaegse tühistamise korral kantakse tasutud summa Kliendi pangakontole tagasi 5 tööpäeva jooksul või jäetakse Kliendi soovil Kliendile ettemakseks.

Kui Klient on maksnud õigeaegselt talle esitatud arve, kuid ei ilmu vastuvõtuajaks kohale või tühistab broneeritud vastuvõtuaja vähem kui 24h enne vastuvõtuaega, loeb Katriito Teenuse osutatuks ning Klient kohustub maksma 100% Teenuse hinnast.

Kui Klient on teenusele suunatud Tervisekassa saatekirjaga või Töötukassa kaudu või muu koostööpartneri kaudu, kuid ei ilmu kokkulepitud vastuvõtuajaks kohale või tühistab broneeritud vastuvõtuaja vähem kui 24h enne vastuvõtuaega, loeb Katriito Teenuse osutatuks ning Klient kohustub maksma 100% Teenuse hinnast.

Katriitol on õigus mitte teenindada alkoholijoobes või muu meelemürgi mõju all olevat klienti. Sel juhul loeb Katriito Teenuse aga siiski osutatuks ning Klient kohustub maksma 100% Teenuse hinnast.

Kaebuste esitamine

Kaebuste korral on Kliendil õigus pöörduda Katriito Kliiniku registratuuri, kirjutades vastavalt kas tartu@katriito.ee või tallinn@katriito.ee. Kõik kirjalikud kaebused registreeritakse ja salvestatakse vastavasse kausta Katriito dokumendihaldussüsteemis. Suulisi kaebusi ei registreerita.

Kõigile kirjalikele ettepanekutele ja kaebustele vastatakse mõistliku aja jooksul, kuid mitte hiljem kui 30 tööpäeva möödudes ettepaneku või kaebuse registreerimisest. Kirjalikke ettepanekuid ja kaebusi menetleb Katriito Kliiniku vanemassistent koostöös kontorijuhiga, kaasates asjasse puutuvaid isikuid.