Katriito Kliiniku missioonist lähtuvalt toimetame igapäevaselt, et toetada inimeste vaimset heaolu ja paremat elukvaliteeti läbi hooliva, usaldusväärse, professionaalse ja kliendisõbraliku lähenemise. Sellele aitavad oluliselt kaasa meie registratuur ja assistendid, kes loovad tõhusa kliiniku töökorralduse ja tagavad patsiendi kvaliteetse teenuse kogemuse, alates esimesest kontaktist kuni kohtumiseni spetsialistiga. Assistentide põhjalik väljaõpe, empaatiline suhtlemisoskus ja psühholoogia kõrgharidus võimaldavad lähtuda igale patsiendile personaalselt ja pakkuda tuge vastavalt tema vajadustele.
Katriito Kliiniku assistentide töökvaliteeti tagab põhjalik väljaõpe, empaatiline suhtlemisoskus ja psühholoogia kõrgharidus.
Assistendi roll Katriito Kliinikus on kriitilise tähtsusega, kuna see mõjutab oluliselt spetsialisti tööd ning kogu patsiendi teekonda ja kogemust. Assistent on nagu sild patsiendi ja spetsialisti vahel – tema oskuslik juhendamine, empaatilisus ja toetus on hädavajalikud efektiivse protsessi tagamiseks. Olles infovahetuse keskpunktiks vastutab ta spetsialistide graafikute ja ajakava haldamise/koordineerimise eest, toetab spetsialiste igapäevastes ülesannetes, pakub tuge ja abi kolleegidele vastastikuse toe ja koostöö kaudu ning jagab olulist teavet ja ressursse kogu kliiniku personaliga.
Assistent loob tõhusa kliiniku töökorralduse ja tagab patsiendi kvaliteetse teenuse kogemuse, alates esimesest kontaktist kuni kohtumiseni spetsialistiga.
Patsiendi esimene puutepunkt meie kliinikuga toimub läbi assistendi, kes loob temaga esimese kontakti nii registratuuris kui ka meilis/telefonikõnes. Oskuslik kuulamine, küsimuste esitamine ja patsiendi avatus aitavad assistendil paremini mõista patsiendi olukorda ning suunata teda õige spetsialisti juurde.
Assistendi tähtsust ei saa alahinnata ka ootejärjekorra haldamisel. Kuna psühholoogi vastuvõtuajad on sageli piiratud, võimaldab meie ootejärjekorra süsteem klientidel tunda end hoituna ja toetatuna, tagades, et nende murele leitakse lahendus ning et nad saavad vajaliku abi. Kui sobiv aeg avaneb, võtab assistent ise kliendiga ühendust, et pakkuda talle võimalust broneerida aeg. See vähendab oluliselt kliendi halduskoormust ja tagab, et keegi ei jää teenusest ilma lihtsalt seetõttu, et aegu pole kohe saadaval.
Kui sobiv aeg avaneb, võtab assistent ise ootejärjekorras oleva kliendiga ühendust. See vähendab oluliselt kliendi halduskoormust.
Assistendid on suureks tugisüsteemiks patsiendile enne kohtumist psühholoogiga, pakkudes abi ja juhendamist vajalikke dokumentide või vormide täitmisel ning aidates patsiendil paremini ette valmistuda kohtumiseks. See suurendab mitte ainult patsiendi mugavustunnet, vaid võimaldab ka psühholoogil keskenduda olulisele – patsiendi abistamisele ja toetamisele.
Kokkuvõttes on assistentide roll meie kliinikus väga mitmekülgne ja hädavajalik. Nende oskuslik ja pühendunud töö aitab kaasa kliiniku tõhususele ja professionaalsusele ning loob toetava keskkonna nii patsientidele kui ka spetsialistidele.
Kui Sul on küsimusi või muresid, ära kõhkle ja võta meiega ühendust – meie assistentide sõbralik ja asjatundlik meeskond on alati valmis Sind aitama ning pakkuma parimaid lahendusi.
Tea, et sa ei pea oma murega üksi olema!
Karina Kuznetsova
Katriito Kliiniku vanemassistent